Kundehistorie med Vestsiden - Askøy IL

Spoortz-ansatte Therese er bosatt i Bergen og følger opp Bergensklubbene tett. Hun har vært på besøk hos Vestsiden - Askøy IL og tatt en prat med Helge og Stian som er ansatt i klubben.

Les den her.

Spoortz

Spoortz leverer adminitrasjonsløsninger til flere klubber i Bergen deriblant:

TIL Hovding, IL Bjarg, Flaktveit IL, Vestsiden Askøy IL, IL Sandviken, Smørås IL og Nordnes IL.

Klubbene bruker forskjellige produkter hos oss. Nedenfor kan du se hvilke produkter vi tilbyr.

Total

Klubber fra Bergen som bruker Total: TIL Hovding, Flaktveit IL, Vestsiden Askøy IL, IL Sandviken, Smørås IL og Nordnes IL.

Vi synes at det bør være enkelt å drive klubb. Med Spoortz Total får du alle verktøyene du trenger for å drive din klubb — enkelt og greit. Passer for fleridrettslag og særidrettslag.

• Enkel oversikt over alle medlemmer og betalingsstatus
    • Få frem klubbens identitet med egen hjemmeside
    • Påmeldingsløsning til alle typer aktiviteter
    • Mobil app for trenere og medlemmer
    • Totalpakken gir deg alle funksjonene til Spoortz

Eller velg selv:

Hjemmeside

Klubber fra Bergen som bruker produktet hjemmeside: IL Bjarg og Bønes Basketballklubb

Ønsker du bare en enkel og vedlikeholdsfri hjemmeside for din klubb eller særidrettslag? Da anbefaler vi denne løsningen.

• Få frem klubbens identitet
    • Del nyheter med klubbens medlemmer fra appen
    • Vis frem sponsorer og samarbeidspartnere

Medlem

Klubber fra Bergen som bruker produktet hjemmeside: Bergen Vest Danseklubb og Åsane Håndballklubb

Trenger du kun et enkelt verktøy for å holde styr på medlemmer og betalinger for ditt fleridrettslag eller særidrettslag? Da er denne løsningen for deg.

• Få et oppdatert medlemsregister
    • Betalinger med Vipps