Vi kan admin.
Så din klubb slipper.

Ta kontakt med oss

Telefon: mandag til onsdag kl 09.00 - 15.00. Torsdag kl. 09.00 - 17.00. Fredager er telefonen stengt.
Mail og Chat besvares mellom 0900 - 1700 mandag til torsdag, og 0900 - 1600 på fredager.

Ring oss på 22 44 25 00, send mail til support@spoortz.no, eller chat med oss innlogget fra din klubbs hjemmeside.

Du kan også fylle ut kontaktskjemaet nedenfor, så tar vi kontakt med deg så fort vi kan.

Hvem er Spoortz?

Spoortz er et teknologiselskap som har levert løsninger for idretten siden 2006. Vi har hele veien vært tro mot den samme visjonen – å forenkle idrettsklubbenes hverdag.

Som integrasjonspartner med Norges Idrettsforbund og en av de ledende aktørene på markedet, står vi til ansvar for flere ting. Vi må bidra til et sunt konkurransemarked, øke oppmerksomheten rundt de problemstillingene klubbene står ovenfor, og lage løsninger som svarer til disse.

Selv om vi i dag har mer enn 750 idrettsklubber på våre løsninger, kan vi med trygghet si at reisen så vidt har begynt. Gjør deg kjent med de ansatte i Spoortz, og ta kontakt for en uforpliktende prat.

Vårt team

Ønsker du å revolusjonere idretten sammen med oss?

Spoortz er i sterk vekst og er på utkikk etter flere flinke medarbeidere. Send din CV og søknad til daglig leder på ole@spoortz.no.

Vi ser frem til å høre fra deg!