Et fullspekket påmeldingssystem med månedlige betalinger

1. jul. 2021

Daniel Hopen

Takket være samarbeidet med Deltager.no, kan vi nå tilby en etterlengtet funksjonalitet ved at man kan sette opp automatiske betalingstrekk til FFO eller andre idrettsarrangement.

I tillegg til dette vil din klubb få tilgang til annen verdifull funksjonalitet, som gjør din hverdag enklere:

• Fleksibelt påmeldingsskjema
  • Ventelister
  • Kommunikasjon
  • Smittesporing

Eksempel – faste månedlige trekk:
Som klubb kan dere definere ulike betalingsplaner for deres medlemmer. Dette kan være automatiske månedlige trekk eller faste trekk på selvvalgte datoer.

Nedenfor er et eksempel på hvordan en klubb har satt opp månedlige trekk, basert på hvor mange dager i uken man skal delta på FFO:

Trykk her for å sette opp påmelding med månedlige betalinger!

Ønsker du at vi viser deg hvordan en påmelding med månedlige betalinger settes opp? Ta kontakt på telefon 22 44 25 00 eller send en mail til post@spoortz.no.