Kom i gang med en enklere hverdag

Hos Spoortz betaler du en årlig lisens for tjenesten dere bestiller. Enten om det er total, medlem eller web. Skriv inn klubbens medlemstall i kalkulatoren så finner du riktig lisenspris for din klubb.

Etablering av løsningen kommer i tillegg og koster 5000 kr eks. mva.

Ved bruk av online betaling er det et transaksjonsgebyr på 2,99% per innbetaling. Dersom man bruker OCR er tilsvarende gebyr 12,6 kr.

For klubber med fotball kan vi også tilby en synkronisering mot Fotballdata som årlig koster 3611 kr eks. mva.

Få riktig pris

Spoortz Total inneholder både hjemmeside, medlemsregister, fakturering, arrangement og app — alt på ett sted. Du kan også huke av for Spoortz Medlem eller Spoortz Hjemmeside om din klubb kun ønsker ett av disse løsningene.

Alt klubben trenger på ett sted

Spoortz Total gir deg et komplett administrasjonssystem med app og hjemmeside.

• Få full oversikt

Få kontroll over klubbens medlemmer og ressurs-personer. Meld inn, meld ut og endre medlemmenes profiler og tilhørighet.

• Medlemshåndtering

Flytt medlemmer mellom riktige lag og grupper. Trenere kan også oppdatere sine lister via appen.

• Kommunikasjon

Kommuniser med klubbens medlemmer og foresatte.

• Rapporter

Hente ut rapporter for å lage egne statistikker til styremøter og årsmøter.

• App

Enkel innlogging for tilgang til aktiviteter, meldinger, regninger og medlemskort for alle medlemmer og foresatte.

• Fakturering

Spill på lag med medlemmene og gi de muligheten til å betale enten via nettbank eller via appen.

• Enkel publisering

Sett opp klubbens hjemmeside, publiser nyheter og del viktig informasjon. Publiser nyheter, forsidebilder, og lag din egen menystruktur.

• Fleksibelt CMS

Promoter klubbens sponsorer og samarbeidspartnere.

• Arrangement

Sett opp ditt idrettsarrangement og ta i mot betalinger med kort eller Vipps. Teknologien er laget sammen med Deltager.no.

• Komplett medlemssystem

Alle moduler er sammenkoblet med klubbens medlemsregister, hjemmeside og app.