La påmeldingene tikke inn

1. okt. 2021

Therese Kvalvåg

ENKELT MED SOMMERAKTIVITETER

Sola FK er en av klubbene som har tatt Deltagerløsningen i bruk for å ha påmelding til sine fotballskoler i sommer.

– Personlig syns jeg det er en spennende løsning. Jeg ser også at den er svært brukervennlig da vi allerede har tatt den i bruk til våre fotballskoler i sommer, sier Daniel Egge Roux, klubbens aktivitetsleder og klubbutvikler.

Roux er ikke tvil om at dette er plattformen de vil bruke videre for sine arrangement.
– Det blir spennende å følge med på utviklingen, og ser frem til å kunne utnytte funksjonene enda mer. Kan sterkt anbefale denne løsningen, legger han til.

FULL KONTROLL PÅ TURN

Sportslig leder i IL Bjarg, Sindre Heggebø har ansvar for påmelding til klubbens turnpartier og da trenger han full kontroll og oversikt på alle partiene sine.

– Bjarg er et fleridrettslag med over 2000 medlemmer. Vi er avhengig av å ha et påmeldingssystem som er pålitelig, og ikke minst forenkler administrasjonens arbeidsoppgaver. Det bidrar Deltager til, forklarer Heggebø.

Hos Bjarg er det flere partier, og man kan melde seg på så mange man ønsker. Da blir prisen samlet ut i fra hvor mange partier man melder seg på, og Heggebø får mer tid til idrett.

– Vi er godt fornøyd med løsningen, og gjør alle våre påmeldinger til kurs via denne portalen. Det er brukervennlig og har forenklet de administrative rutinene knyttet opp mot vår kursvirksomhet i turn/dans og allidrett, sier Heggebø.

HAR TESTET FLERE SYSTEMER

Tidligere i år arrangerte Jonsvatnet IL fra Trøndelag en skikarusell for barn i nærområdet. Viktig for dem var å få oversikt på de påmeldt, og øke trafikken til hjemmesiden:

– Vi er glade for å kunne prøve Deltagerløsningen for påmelding til vårt karusellrenn. Vi har testet ulike løsninger for registrering av barn til treninger/påmelding arrangement. Idrettslaget bruker Spoortz til hjemmeside, og vi ser det som en stor fordel å kunne legge økt trafikk til vår hjemmeside ved å bruke denne løsningen, sier nestleder i Jonsvatnet IL, Jorunn Løseth.

Skikarusellen var gratis for alle som skulle melde seg på, og det er ingen kostnader knyttet til gratis arrangement via Deltagerløsningen om man er Spoortz-kunder.

Det er bare fantasien som setter grenser for hvordan arrangementene kan settes opp, og løsningen passer for alle klubber uansett størrelse. Spoortzkonsulentene sitter klar for å løse din utfordring i idrettshverdagen, og vil mer enn gjerne hjelpe deg med å finne den beste løsningen for ditt arrangement. Ring oss gjerne for en uforpliktende prat eller chat med oss innlogget på klubbsiden.