Ny fotballsesong i gang - vis kamper og resultater med FIKS synk i app og hjemmesiden!

28. sep. 2022

Charlotte Sjom

Fotballsesongen er endelig i gang, og det er derfor viktig at trenere, spillere og foresatte får en så enkel hverdag som mulig. Det blir fort mange kommunikasjonskanaler hos de ulike lagene, og flere kilder til hvor man kan hente informasjon om kamper og tabeller. Derfor anbefaler vi at fotballklubber, og fleridrettslag med fotball, genererer kamper og tabeller direkte fra FIKS. Kampene kan vises på klubbens og lagets hjemmeside, og i appen for trenere, utøvere og foresatte!

Klubben kan selv velge hvor på hjemmesiden kampene skal vises, som illustrert på bildet.

Kamper og tabeller er koblet mot de ulike lagene i klubbens medlemsregister, slik at det er enkelt for trenere, utøvere og foresatte å finne informasjon om kampen, registrering av kamptropp, og ha muligheten til å chatte pr kamp i Spoortz-appen. Endrer kampen dato/tid vil det automatisk oppdateres fra FIKS.

Obs: Det er ikke et krav om å ha medlemsregisteret sitt i Spoortz for å benytte seg av FIKS-integrasjonen, men klubben må opprette sine lag i systemet, slik at kamper og tabeller synkroniseres mot riktige lag.

Om klubben din ikke har FIKS-integrasjon, kan du trykke her for å få mer informasjon, eller sende bestilling direkte til e-post support@spoortz.no / telefon 22 44 25 00.

Når tjenesten er bestilt hos oss, må ressurspersonen i klubben sette opp synkroniseringen for å generere kampene, se her hvordan.

Vi ønsker å være en kompetansebedrift for deg, så om du har noen spørsmål i forbindelse med FIKS-integrasjon, eller andre tjenester i vår plattform, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss for en hyggelig prat!