Blindheim IL har alt på ett sted

Blindheim Idrettslag er et fleridrettslag med 1800 betalende medlemmer. De ønsket seg et system med både medlemsregister og kommunikasjon i ett, og byttet til Spoortz for å få mer orden.

Ønsket seg et ryddig system

Blindheim IL hadde en vanskelig hjemmeside og slet med å finne et godt medlemsregister.

Vi likte veldig godt at Spoortz hadde både hjemmeside, medlemsregister, fakturering og kommunikasjon i ett. Det er en stor fordel at man kan sende medlemmene SMS og E-post direkte fra medlemsregisteret, i stedet for å håndtere dette ved siden av. Det er få andre som har denne bredden i sitt system og det er veldig fint for oss å ikke bare forholde seg til ett system, men også én bedrift. Det er kort vei inn til teamet på kundestøtte og vi får alltid svar om det er noe vi lurer på.

Spoortz vet hvordan det er å drive idrettsklubb

Ålesund-klubben understreker hvor viktig det er med god kundestøtte, og at man får hjelp fra mennesker som vet hvordan det er å drive idrettsklubb.

Vi opplever at kundestøtten er veldig, veldig bra. Vi får alltid svar og møter kun blide folk som ønsker å hjelpe. De er veldig profesjonelle og har god forståelse for utfordringene man møter. Bedriften har vært flinke med å finne riktige ansatte. Rett og slett første klasse!
Det er også veldig positivt med brukerstyrt utvikling, slik at vi kan følge med på hva som utvikles og ta del i hva som bør prioriteres. Det er også gøy å se hva andre klubber mener er viktig.

Hva som er viktig i et medlemssystem

Blindheim IL mener det viktigste med et medlemssystem er at det gir god kontroll på medlemsinformasjonen, og det har fleksible betalingsløsninger.

Med Spoortz får vi samlet all informasjon om medlemmene på ett sted, både om de er aktive eller ikke, og i forhold til fakturering. Uansett hva slags medlemssystem man bruker er det viktig at man kan bruke denne informasjonen til noe, slik som å ta ut statistikker om utmeldinger, innmeldinger, rekruttering og kompetanse.
Det er også viktig for oss at betalingsløsningene er fleksible. Med Spoortz kan vi fakturere på E-post, SMS eller brev, og medlemmene kan betale via nettbank eller med kort/Vipps via appen. De fleste lagene bruker Spond-appen til håndtering av treninger og kommunikasjon, og det skal vi ikke nekte de. Men vi ser likevel at det er mange medlemmer som laster ned Spoortz-appen for å gjennomføre betalinger. Hittil har vi fått inn 417.025 kroner via appen, og dette har medlemmene gjort på eget initiativ.

Regn ut pris

Gjør som Blindheim IL og forenkle din hverdag. Skriv inn klubbens medlemstall for å regne ut hva Spoortz vil koste for din klubb.

Pris pr. måned
0,-