SK Freidig har én løsning som dekker klubbens behov.

Sportsklubben Freidig er et fleridrettslag i Trondheim med syv avdelinger og mer enn 2100 betalende medlemmer. Klubbens motto er “artig - inkluderende - utviklende”.

Ønsket seg et verktøy som dekket klubbens behov

Trøndelags-klubben har to ansatte og mange flere på lønnskontrakt. Derfor er det viktig at de har et felles system slik at alle kan dra i samme retning.

Det viktigste for oss er at medlemssystemet er enkelt og oversiktlig, og at vi får rask tilgang på hjelp fra kundebehandlere. Vi valgte Spoortz fordi de fremsto som den beste totalleverandøren på markedet.

Kom veldig raskt i gang

Det kan være krevende for store klubber å bytte medlemssystem. Derfor var det kritisk for Freidig at Spoortz var behjelpelige med rask og god support i oppstarten, slik at overgangen ble så sømløs som mulig.

Etter at vi bestemte oss for Spoortz var vi raskt oppe med medlemsregisteret, og fakturerte medlemmene i løpet av kort tid. Det var Spoortz som gjorde jobben med å implementere medlemmene, og vi var raskt i gang med opplæring av systemet. Selskapet har meget god kompetanse på området og vi får alltid rask hjelp. Blant våre administratorer har spesielt chatten og web-artikler blitt godt mottatt, og om det er noe som haster så ringer vi inn.

Gir klubben full oversikt

I en hektisk hverdag er det viktig at systemet gir en god oversikt over klubbens situasjon, og at de har tilgang til alle verktøy fra den samme innloggingen.

Det første som møter oss ved innlogging er dashbordet, som viser en totaloversikt over klubbens situasjon. Her kan vi følge med på betalinger, medlemsstatistikk, politiattester og mer. Vi bruker Deltager-løsningen til påmeldinger og medlemsappen har også blitt godt mottatt. Det er nettopp det som gjør hverdagen vår så enkel, at vi har alt vi trenger på ett sted.

Ekstremt god betalingsgrad

Klubben har mer enn 95% betalingsgrad på de aller fleste fakturaer.

De fleksible betalingsløsningene som finnes i Spoortz gjør det enkelt for både klubb og medlem å følge opp betalinger. Det er utrolig enkelt at at medlemmene kan betale direkte med kort eller Vipps! Medlemmene våres er svært fornøyde med løsningen som klubben har valgt.

Vi gleder oss til videre samarbeid med Spoortz og enda mer nytte av løsningen de kommende årene!

Intervju med fornøyd bruker/administrator

Mona Østgård

Daglig leder Sp.kl. Freidig, Trondheim

Få riktig pris

Gjør som SK Freidig og få en felles løsning for hele klubben. Skriv inn klubbens medlemstall for å regne ut hva Spoortz vil koste for din klubb.

Pris pr. måned
0,-