Hjemmeside og påmelding samlet i én løsning.

Visste du at hjemmeside fra Spoortz inkluderer Deltager.no sitt påmeldingssystem med rabatterte priser spesielt for idretten?

Ved å ha hjemmeside fra Spoortz sparer klubben cirka 30% i transaksjonskostnader på Deltager.no.

Det betyr at du får en ny, moderne og brukervennlig hjemmeside som er laget for idretten, og i tillegg kutter klubbens kostnader i forbindelse med påmeldinger.

Dette er pakken vi har laget for din klubb:

Hjemmeside fra Spoortz

En moderne, mobiltilpasset og brukervennlig hjemmeside skreddersydd for idrettsklubber. Publiser innhold mens du er på farten og legg til rette for informasjonsdeling og rekruttering.

• Få frem klubbens identitet med en hjemmeside skreddersydd for idretten.
    • Ta et bilde med mobilen og publiser nyheter direkte fra appen.
    • Vis frem klubbens sponsorer og samarbeidspartnere, og sett opp lenker for effektiv informasjonsdeling.

Deltager.no

Vi har integrert Deltager.no i Spoortz for å gjøre det enda enklere for din klubb. Påmeldingssystemet passer til alle typer idrettsarrangement, med betaling med kort eller Vipps.

• Sett opp felter og produkter, og design påmeldingssiden slik du ønsker.
    • Del påmeldingen på klubbens hjemmeside og i appen.
    • Se påmeldingene og betalingene tikke inn. Deltagerne kan betale med enten kort eller Vipps.

Dette sparer du ved å ha hjemmeside fra Spoortz:

Standard pris for Deltager.no

• Kr 8 eks mva per påmeldte deltager
    • Kr 3,5% av beløpet
    • Ingen integrasjon med hjemmesiden

Som kunde av Spoortz

• Kr 2 per påmelding
    • 2,5% av beløpet
    • Full integrasjon med klubbens hjemmeside

Hva betyr dette?
Om klubben har hjemmeside fra Spoortz, får du markedets beste påmeldingssystem med ca 30% rabatt.

Hva må til for at din klubb skal få rabatt?
Ha hjemmeside eller medlemsregister fra Spoortz.

Hvordan komme i gang?
Spoortz overfører innhold fra gammel hjemmeside og leverer produktet klart til bruk.

Hvordan opprette arrangement?
Deltager.no er tilgjengelig når du logger inn på din hjemmeside fra Spoortz. Publiser innhold og sett opp påmeldinger fra ett sted.

Rema 1000 Akademiet

"Vi har en behagelig løsning med fornøyde brukere".

Spoortz Hjemmeside

Spoortz Hjemmeside er en enkel og mobiltilpasset hjemmeside laget for idrettslag. Produktet er full-integrert med Deltager.no og reduserer klubbens kostnader i forbindelse med påmeldinger. Skriv inn klubbens medlemstall og få riktig pris.

Ønsker du mer informasjon?

Har du flere spørsmål til produktet, kan du ta kontakt med oss på telefon 22 44 25 00 eller post@spoortz.no.

Du kan også fylle ut kontaktskjemaet nedenfor, så tar vi kontakt med deg så fort vi kan.