Akademiet har en behagelig løsning med fornøyde brukere

Rema 1000 Akademiet er et samarbeid mellom Kolstad Håndballklubb og Byåsen Elite Håndball. Sammen har de omtrent 1000 håndballspillere som er med på et utvalg av deres 20-30 årlige arrangementer.

Stort volum og mye manuelt arbeid

Håndballakademiet fra Trondheim opplevde store utfordringer i sitt gamle påmeldingssystem på grunn av akademiets volum og manglende funksjonalitet. De hadde ikke kontroll over hvem som var påmeldt, hvem som meldte seg av i forkant av arrangementet, og oversikt over ventelister. De måtte føre egne ventelister ved siden av, oppdatere manuelt og informere ny deltager om ledig plass. Dette førte til veldig mye manuelt arbeid. Derfor tok de kontakt med Spoortz, med ønsket om å gjøre hverdagen litt enklere.

Spoortz har laget en unik løsning for de klubbene som ønsker å samle hjemmeside og påmeldingssystem i én løsning. Deltager.no er integrert i hjemmesiden og reduserer klubbens kostnader med ca. 30%. Du kan lese mer om løsningen ved å trykke her.

Følte seg trygge på Spoortz

Rema 1000 Akademiet ble kunder av Spoortz i mai 2021 og har ikke angret.

Nå har vi endelig fått orden på alle lister, slik at vi har full kontroll over deltagere og kan kommunisere med de på e-post eller SMS. Påmeldingssystemet fungerer utrolig godt til å refundere de deltagerne som har meldt seg av, og funksjonen for ventelister gjør at neste på ventelisten får e-post med en gang, med tilbud om plass. Vi har ikke fått noen negative tilbakemeldinger når det gjelder påmelding og betaling med kort eller Vipps. Det er rett og slett veldig behagelig å jobbe med.

Løsningen gir brukerne en behagelig reise

Vi er veldig opptatt av at brukerne skal få en fin brukerreise og at de gjenkjenner produktet vi leverer. Hjemmesiden oppleves som moderne, og brukerne klarer alltid å navigere seg frem til riktig informasjon. Publiseringen er også brukervennlig, slik at det er enkelt for oss å publisere innhold om Akademiet og kommende arrangementer. Det er utrolig bra for oss at hjemmesiden og påmeldingssystemet er på samme sted, med samme logo og design, slik at brukerne opplever hele «reisen» som behagelig. Vi er veldig fornøyde med å få gode tilbakemeldinger på både hjemmeside og påmeldingssystem, og at brukerne gjenkjenner produktet vårt.

Hvis vi skal beskrive hjemmeside + påmelding fra Spoortz med ett ord, er det «ryddig». Løsningen gjør hverdagen vår mye enklere og det er noe vi anbefaler til andre idrettsklubber.

Dette sparer du ved å ha hjemmeside fra Spoortz

• logo

Standard pris for Deltager.no

• Kr 8 eks mva per påmeldte deltager
    • Kr 3,5% av beløpet
    • Ingen integrasjon med hjemmesiden
  • logo

Som kunde av Spoortz

• Kr 2 per påmelding
    • 2,5% av beløpet
    • Full integrasjon med klubbens hjemmeside

Hjemmeside + Deltager.no

Spoortz Hjemmeside er en enkel og mobiltilpasset hjemmeside for idrettslag. Produktet inkluderer gratis påmeldingssystem, som leveres av Deltager.no. Skriv inn klubbens medlemstall og få pris.