Statistikk. Ikon.

Total

Det skal være enkelt for deg å vedlikeholde klubbens medlemmer. Spoortz gir deg alt du trenger på ett sted, slik at du slipper å forholde deg til flere systemer.

Én løsning. Full oversikt. Alt i en innlogging via klubbens hjemmeside!

Alt klubben trenger på ett sted

Spoortz Total gir deg et komplett administrasjonssystem med app og hjemmeside. Spar tid og penger ved å ha alt samlet på ett sted.

• Vedlikeholdsfri hjemmeside

Vi sørger for at hjemmesiden til en hver tid er oppgradert. Ingen skjulte kostnader.

• Medlemsregister

Flytt medlemmer mellom riktige lag og grupper. Trenere kan også oppdatere sine lister via appen.

• NIF-integrasjon

Alle medlemmer er koblet mot NIF, slik at du kan forholde deg til ett medlemsregister. Si farvel til dobbeltføring.

• Betaling med Vipps

Vår løsning gir medlemmene dine muligheten til å betale med Vipps! Ingen ekstra kostnader.

• Kommunikasjon

Kommuniser med klubbens medlemmer og foresatte på SMS, mail eller via chat i appen.

• Fakturering

Spill på lag med klubbens likviditet og motta betalinger med kort, Vipps, eller via nettbank. Send fakturaer på E-post, SMS eller brev.

• App

Enkel innlogging for tilgang til aktiviteter, meldinger, regninger og medlemskort for alle medlemmer og foresatte.

• Arrangement

Sett opp ditt idrettsarrangement og ta i mot betalinger med kort eller Vipps. Teknologien er laget sammen med Deltager.no.

• Enkel publisering

Hjemmesiden er klar fra første stund. Velg om du vil publisere innhold fra appen eller web-løsningen.

• Banekalender med FIKS

Få kamper og tabeller rett inn i klubbens banekalender på hjemmesiden, og i appen.

• Rapporter

Hent ut rapporter for å lage egne statistikker til styremøter og årsmøter. Alt fra medlemsrapporter til oversikt over politiattester.

• Få full oversikt

Få kontroll over klubbens medlemmer og ressurs-personer. Meld inn, meld ut og endre medlemmenes profiler og tilhørighet.

• Komplett løsning

Alle moduler er sammenkoblet med klubbens medlemsregister, hjemmeside og app.

Kråkerøy IL sier de har den beste løsningen på markedet.

"Det et utrolig viktig for oss at vi får samlet alt på ett sted. I tillegg har vi tilnærmet 100% betalingsgrad. Løsningen anbefales på det sterkeste og vi gleder oss til fortsettelsen".

Spoortz Total

Totalpakken inneholder både hjemmeside, medlemsregister, fakturering, arrangement og app — alt på ett sted. Skriv inn klubbens medlemstall for å finne ut hva løsningen vil koste for din klubb.

Pris pr. måned
0,-

Alle funksjoner i Spoortz Klubb

• Innmelding

Få inn nye medlemmer via innmeldingsskjema, trener eller administrator.

• Utmelding

Spoortz sjekker for utestående betalinger før utmelding.

• NIF-integrasjon

Alle medlemmer er koblet mot NIF, slik at du kan forholde deg til ett system. Bekymre deg ikke for dobbeltføring.

• Medlemsarkiv

Gjenbruk tidligere meldinger og se hvem som har mottatt og lest meldingen.

• Fakturering

Spill på lag med medlemmene og gi de muligheten til å betale via nettbank eller med kort eller Vipps i appen.

• Betalinger med Vipps

Betalingsstatus på alle fakturaer tilknyttet et medlem. Betalinger via nettbank, kort eller Vipps.

• Enkel hjemmeside

Moderne og brukervennlig hjemmeside laget for idrettsklubber og foreninger.

• Banekalender

Fullstendig oversikt over treninger, kamper og arrangementer. Alle aktiviteter knyttes mot lag, idretter og lokasjoner.

• FIKS-integrasjon

Kamper og resultater live på hjemmesiden og i appen.

• Tilganger

Sørg for at klubbens ressurspersoner har riktige roller i systemer.

• Rapporter

Ta ut lister over medlemmer, trenere og foresatte.

• Politiattest

Registrer datoer og få full kontroll over alle fremviste politiattester.

• Medlemsprofil

Endre medlemmenes informasjon. Appen gjør det enkelt for medlemmene å endre dette selv.

• Medlemskort

Medlemmer kan få rabatter vise medlemskortet sitt hos klubbens samarbeidspartnere.

• Foresatte

Oversikt over barnas aktiviteter og betalinger.

• Kommunikasjon

Send melding på E-post eller SMS til enkeltpersoner, roller, lag og grupper, eller hele klubben.

• Ugyldige e-poster

Se hvilke e-postadresser som er ugyldige, og oppdatér medlemsregisteret i etterkant.

• Få hjelp

Trenere kan oppdatere sine utøverlister i appen - og endringene skjer også i klubbens medlemsregister!