Medlem

Det skal være enkelt for deg å vedlikeholde klubbens medlemmer. Spoortz gir deg et NIF-integrert medlemsregister som gjør det enkelt å kreve inn betalinger. Kom i gang i dag og gi medlemmene dine muligheten til å betale med Vipps!

Alt i en innlogging via klubbens hjemmeside!

Statistikk

• brukere

• idrettsklubber

• idrettsarrangører

• idrettsgrener

Fleksibelt medlemsregister

Spoortz gir deg et NIF-integrert medlemsregister med full oversikt over medlemmer og betalinger. Visste du at vår løsning har Vipps? Ta klubben din et steg videre med bedre likviditet.

• NIF-integrasjon

Alle medlemmer er koblet mot NIF, slik at du kan forholde deg til ett medlemsregister. Si farvel til dobbeltføring.

• Betaling med Vipps

Vår løsning gir medlemmene dine muligheten til å betale med Vipps! Ingen ekstra kostnader.

• Medlemsregister

Flytt medlemmer mellom riktige lag og grupper. Trenere kan også oppdatere sine lister via appen.

• Fakturering

Spill på lag med klubbens likviditet og motta betalinger med kort, Vipps, eller via nettbank. Send fakturaer på E-post, SMS eller brev.

• Full oversikt

Meld inn, meld ut og endre medlemmenes profiler og tilhørighet. Medlemmer kan også endre sin informasjon fra appen.

• Kommunikasjon

Kommuniser med klubbens medlemmer og foresatte på SMS, mail eller via chat i appen.

• Rapporter

Hent ut rapporter for å lage egne statistikker til styremøter og årsmøter. Alt fra medlemsrapporter til oversikt over politiattester.

• App

Enkel innlogging for tilgang til aktiviteter, meldinger, regninger og medlemskort for alle medlemmer og foresatte.

• Arrangement

Sett opp ditt idrettsarrangement og ta i mot betalinger med kort eller Vipps. Teknologien er laget sammen med Deltager.no.

• Komplett løsning

Alle moduler er sammenkoblet med klubbens medlemsregister, hjemmeside og app.

SK Freidig har mer enn 95% betalingsgrad.

"Det er utrolig enkelt at medlemmene kan betale direkte med kort eller Vipps! Medlemmene våres er svært fornøyde med løsningen som klubben har valgt".

Spoortz Medlem

Løsningen gir deg medlemsregister, fakturering, arrangement og app. Skriv inn klubbens medlemstall for å finne ut hva Spoortz vil koste for din klubb.

Alle funksjoner i Spoortz Medlemsregister

• Innmelding

Få inn nye medlemmer via innmeldingsskjema, trener eller administrator.

• Utmelding

Spoortz sjekker for utestående betalinger før utmelding.

• Tilganger

Gi roller til klubbens ressurspersoner.

• Foresatte

Oversikt over barnas aktiviteter og betalinger.

• Politiattest

Registrer dato for fremviste politiattester.

• Betalinger

Betalinger av medlemskontingent og andre regninger med kort, Vipps eller nettbank.

• Medlemsprofil

Endre medlemmenes informasjon. Appen gjør det enkelt for medlemmene å endre dette selv.

• Medlemskort

Medlemmer kan få rabatter vise medlemskortet sitt hos klubbens samarbeidspartnere.

• Kommunikasjon

Du kan sende melding til enkeltpersoner, roller, lag og grupper, og hele klubben.

• Ugyldige e-poster

Se hvilke e-postadresser som er ugyldige, og oppdatér klubbens medlemsregister i etterkant.

• NIF-integrasjon

Alle medlemmer er koblet mot NIF, slik at du kan forholde deg til ett medlemsregister. Bekymre deg ikke for dobbeltføring.

• App for trenere og utøvere

Trenere kan oppdatere sine utøverlister i appen - og endringene skjer også i klubbens medlemsregister!