Spoortz får nytt uttrykk!

2. feb. 2022

Emilie Kronhaug

I dag introduserer vi dere for vårt nye og oppdaterte brand, med ny logo, ny hjemmeside og et helt nytt uttrykk.

Som de fleste har fått med seg så slo WebOrg og Spoortz seg sammen i mars 2020. Siden den gang har vi jobbet med å oppdatere, oppgradere og utvikle nye funksjoner for å lage en plattform som alle kundene våre kan samles på - en løsning som virkelig hjelper idrettslag i hverdagen. Vi har fått masse gode tilbakemeldinger og føler at løsningen og selskapet står sterkere enn noen gang. Med dette kommer behovet for å oppgradere brandet vårt. Selv om vi beholdt navnet Spoortz så ønsket vi å fremstå nytt og bedre - i tråd med løsningen vår. Vi har derfor fått hjelp av Duties til å utvikle en helt ny identitet, samt designe nye nettsider og ny app.

Mer spill.

Mindre admin.

For alle som bruker oss i dag vil ikke dette være noe som påvirker dere. Målet vårt er å gjøre det lettere for alle som ser etter løsninger å finne frem til oss. Vi ønsker også å forene alle de klubbene som har vokst sammen med oss i både WebOrg og Spoortz slik at selskapet fremstår som ett.

Så her er vi - samme navn, nytt uttrykk.

Vi håper dere liker det like mye som vi gjør!