Tromsø IL har en løsning som binder klubben sammen

Ved porten til Ishavet er Tromsø IL byens største enidrettsklubb med cirka 1200 betalende medlemmer. De har totalt 45 lag og har «Stolthet – Lagånd – Redelig spill» som slagord.

Et system som binder klubben sammen

Det viktigste for Tromsø IL er at de har stålkontroll på medlemsmassen og at flyten med fakturering fungerer så bra som mulig. De vurderte flere systemer og fant ut at Spoortz var det som passet klubben best.

Nå har vi full kontroll på medlemmene og betalingene går helt av seg selv. Det gjør hverdagen mye enklere, siden nå har de ansatte alt på én plass. Spoortz er på mange måter det grunnleggende og «hjertet» til klubben. Systemet knytter administrasjonen med trenere og lagledere, og sørger for at vi får så tett kontakt med medlemmene som mulig.

Banekalenderen samler all aktivitet

Klubben i den arktiske hovedstaden forklarer at banekalenderen er et absolutt «must», og at koblingen mellom appen og resten av systemet gjør hverdagen enklere for de ansatte i klubben.

Banekalenderen er et «must». Siden Spoortz har integrasjon med FIKS, blir alle kamper og tabeller synkronisert med vår hjemmeside og med appen. Når det gjelder treninger er det administrasjonen som oppretter gjentakende treninger for lagene, så kan lagledere eventuelt endre spesifikke treninger i appen. Alle endringer man gjør oppdateres automatisk i klubbens banekalender på hjemmesiden, og det er nettopp det som gjør den så viktig for oss.

Appen forenkler klubbens hverdag

Selv om det i utgangspunktet er de ansattes oppgave å oppdatere medlemsregisteret, er appen et veldig viktig verktøy som gjør denne jobben enklere.

Siden appen er koblet mot resten av systemet, kan trenere oppdatere sine spillerlister i appen, og på den måten hjelpe til med å holde medlemsregisteret oppdatert. Det betyr at vi kun trenger å gjøre endringer én gang. Trenere/lagledere kan også se hvem som har betalt medlemskontingenten, slik at de kan følge opp utestående betalinger og sørge for at alle spillere er spilleberettiget.

Nye administratorer kommer alltid godt i gang med løsningen. De har fri tilgang på kundestøtte, chat, brukerveiledninger og webinarer. Vi anbefaler Spoortz!

Få riktig pris

Spoortz Total inneholder både hjemmeside, medlemsregister, fakturering, arrangement og app — alt på ett sted. Du kan også huke av for Spoortz Medlem eller Spoortz Hjemmeside om din klubb kun ønsker ett av disse produktene.